2013年12月6日 星期五

{Baby} DIY.媽媽做教材初體驗 | #1

[有好多野想 blog 呀,不過呢篇短 d,偷步出左先~]

間中都會在網上看到一些媽媽做教材給小朋友的資料,真的很佩服媽媽們的心思和努力。

Tareworker 也想試試看,不過當然要由簡單開始。

TareBaby 出街時很喜歡看車車,看到巴士小巴或是體積較大的車一律會大叫「巴!」所以我就決定做一套交通工具卡片 TareBaby

材料很簡單,分別是紙,卡紙和膠紙,工具有 cutter glue stick。我印了各類交通工具的圖片和名稱在 A4 紙上,卡紙是用公司放 A4 紙的紙箱 cut 成,所以做出來的卡片會較厚身,另外又用封箱透明膠紙當做保護貼,希望玩 () 的時間可以長一點。

{材料一堆}


做法是將所有紙 cut 好和貼好,完成!個人認為難度最高是把封箱透明膠紙貼得靚靚 (lunch time 在公司 meet 膠紙有點嘈...),我要做到第三張卡片才算貼得好。

希望 TareBaby 會愛上這套卡片吧~

{做起兩張,一面是圖片}


{另一面是名稱}


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係第一次整咋, 我見TAREBABY 好鍾意叫"巴", 諗住呢D卡仔佢應該都會玩下, 你知啦, 整左佢唔玩的話會失望嫁嗎~

      刪除
  2. 好有心機呀你﹗我好耐之前都print咗堆flash card諗住自己整,仲係舊公司拎咗成堆材料返屋企,但拖到宜家都仲未郁手做呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整整下先諗, 街其實真係咪買都會好平嫁呢?! 好在都唔係用好多時間姐~
      最緊要整左TAREBABY 會玩啦... 希望會啦~

      刪除
  3. 好有心機呀。。我都仲有啲野想整,不過真係冇哂精力同時間喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意時間真係好唔夠呀! 尤其是你而家應該會比較易累, 有時間都要休息多D 呀~

      刪除
  4. 嘩! 你d 相仲有無keep, 可以 email 一份比我嗎? thank you ~
    helloiris@yahoo.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, EMAIL 比你啦, 睇下收到嗎, 我INSERT 晒D 相入個WORD 度再PRINT 出黎的.

      刪除
  5. 我有d 野想同你傾, 點contact 到你? email?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有抄低我電話嗎? 上次O係荃灣見面O個次呢?!
      email: tareworker@yahoo.com

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個算影整我先整咋, 其實仲有好多好有心機教小朋友既MAMA, 我有排學呀~

      刪除
  7. mama你好有心機, 支持親手整野俾小寶貝~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次整咋, 之後拎左返娘家等TAREBABY 玩, 查實我都唔知佢係咪鍾意睇卡仔, 定係要真識旭O個D 車車~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...