2014年5月29日 星期四

*29/5/14* 開心要買鞋,唔開心都要買鞋

看了近一個月醫生,上星期開始還加上物理治療師,真的見他們多過見 TareBaby

女人要安慰自己,最好就是買鞋。想買東西又懶出街 (我腳痛嗎。。。),於是就上網逛逛逛。早陣子連續幾個星期都下雨,買對水鞋給自己好嗎?

其實我一直都有點抗拒很水鞋的水鞋 (連我自己都唔知自己講咩?!),因為上班在室內穿有點古怪,而且好像很難襯衣服。遇上出門時下雨跟著又出陽光的日子,穿著水鞋會令我覺得很不自然。

所以呢,最好給我找到一雙不像水鞋的水鞋


不是說笑,真的給我找到啊!對對對!又是很方便的 online shopping,我跌錢跌得最多就是 online shopping,今次是 ZALORA。之前在不同網頁看過 ZALORA 的廣告,我記得有一期是平底鞋大特價,而且好像許多品牌都有售賣。

其實我是看到一雙很像我去年買給 TareBaby 的冬天鞋子,才突然很想買水鞋的。那時我很想多買一雙給自己,可惜就是沒有我穿的碼數,惟有放棄了。


[TareBaby 鞋子的實物,很漂亮呀~我真的很喜歡這雙鞋子,所以還特別拍下照片]




至於我看中的水鞋,登登登登。。。

[不是超似樣,但感覺很相像]




[再看到另一雙豹紋都很喜歡]




看到頁頂的 code banner 嗎?買滿 HK$349 可平 HK$100,星期四用 Master Card 10% off我完全失守了!

水鞋 HK$269,多選一項 HK$80 或以上的東西就能全單便宜 HK$100,而且是免費送貨和貨到付款,感覺較有保障。

花花還是豹紋好呢?另外多買一雙平底鞋吧!今晚十二時前要下單,很趕呀。。。

女人買鞋,就算未到手都一樣開心!




13 則留言:

  1. 我都有睇過呢兩對...哎呀...原來今日用credit card有10% off呀, 等我尋日仲落左單添, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我心大心細緊, 今日落order 已經有10% off, 咁其實只買水鞋都OK, 不過平$100 仲要多一對鞋又好OK 咁...

      刪除
  2. 嘩~嘩~嘩~好毒, 等我睇睇D平底布鞋先~ 上年買左一對, 好著~
    之前買佢地D高跟鞋就麻麻地~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得答你就走左添~ 花花啦, 同tarebaby 襯埋~

      刪除
    2. 我都覺得花花好靚呀!

      平底鞋有好多款式, 好難選呀!!

      其實tarebaby 對鞋係冬天穿, 因為入面有毛毛, 所以我買左水鞋都好鞋一齊著呀! 之但係有對水鞋同個囡對鞋款差不多又好鬼開心喎~

      刪除
  3. 哈。。。女人買野唔使藉口啦~
    我對腳仔細,唔敢上網買,唔係我都唔掂呀!
    兩對都買哂啦~wahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩呀! 女人買野係唔使藉口嫁呢~
      我人生得細粒但係著7號, 7號都算易買, 所以都夠膽上網買鞋 (名正言順多條跌錢路...).

      買左花花O個對咋~

      刪除
  4. 可以免費退架嘛? 兩對都買晒佢試下邊對啱啲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 可以免費退番嫁, 收到貨後有張紙好清楚寫左個程序係點, 當然要保留番D tag 啦~

      買左花花咋~

      刪除
  5. Tareworker放毒~我學識左淘寶同埋Next online shopping已經覺得好大鑊啦!
    依度買野又係唔貴喎,等我又睇下先 A_A
    至於對水鞋,梗係買番花花同tarebaby襯番下嘛 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘實我都定時淘下 (不過真係唔敢太密...), next 聽得多但係未試過呀, 有時睇BK MAMA 講既online shop 真係唔敢太仔細睇下有咩岩買, 怕隨時揾多條跌錢路~

      買左花花鞋, yeah~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...